Generelle oplysninger

Juridisk navn: Naturlig Yoga Aps

CVR. nr. 37935727

Adresse: Avnbøgevej 12, 8220 Brabrand Denmark

E-mailadresse: info@naturligyoga.dk

Telefonnummer: 5312 8220

Etableringsår: 2016

Betaling

Der kan betales med følgende betalingskort på naturligyoga.dk: Dankort og MobilePay.

Levering

Vi sælger kun til Danmark.

NaturligYoga.dk tilbyder levering med PostDanmark, DAO eller GLS.

Leveringstiden hos naturligyoga.dk er 2-3 hverdage i Danmark.

Læs mere om leveringsomkostnininger og hvordan du undgår at betale porto

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos naturligyoga.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved e-mail til: info@naturligyoga.dk

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

For at sende retur kan du benytte dig af vores returportal:

https://retur.pakkelabels.dk/naturligyoga

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. 

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Brug gerne den samme pose som du modtog varen i. 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Forseglede yogamåtter og yogahåndklæder, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret hvis forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Naturlig Yoga Aps

Avnbøgevej 12

8220 Brabrand

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen/faktura.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.naturligyoga.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Naturlig Yoga
Avnbøgevej 12
8220 Brabrand

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
E-mail adresse
Telefonnummer

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig og informere dig om leveringsprocessen. 

Læs mere i vores privatlivspolitik

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Forbrugerklagenævnet. Du må meget gerne klage til os først – det kunne være det blot var en misforståelse eller en fejl fra vores side. 

Et typisk klageforløb ser således ud:

  1. Du klager på “klag online” på www.forbrug.dk.
  2. Enten: Du kan ikke klage, da sagen falder uden for klagenævnets område. SLUT
  3. Eller: Du udfylder den elektroniske klageformular og betaler gebyr. Gebyret er typisk på 150-160 kr.
  4. Enten: Klagenævnet sender din sag til butiksejeren, der svarer på klagen.
  5. Eller: Sagen forliges mellem dig og butiksejeren. SLUT
  6. Klagenævnet sender butiksejers bemærkninger videre til dig.
  7. Du svarer på butiksejerens bemærkninger.
  8. En ekspert udtaler sig måske i sagen.
  9. Sagen afgøres af Forbrugerklagenævnet eller af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
  10. Enten: Du får ret i klagen, og får dit klagegebyr tilbage. Butiksejeren betaler sagsomkostninger. SLUT
  11. Eller: Du får ikke ret i klagen.